Dressyrhäst :)

Igår åkte Jill till ridhuset med Russin så hon fick sig nog ett ordentligt arbetspass :) Det är hon ju inte så van vid för jag är alltid så snäll och "töntig" och tror att hon inte kan och inte orkar och blablabla... så många ursäkter man kan ha när det gäller ens lilla bäbishäst:)
Enligt Jill så kan hon faktiskt galoppera i båda varven och hon tyckte tom att höger var bättre!!! Det ni!! Jag är så glad att jag har Jill som kan det där med dressyr!!! :) Tack bästaste!!! :)
Hon har oxå blivit mkt starkare och finare än när Jill red henne sist vilket var i höstas nån gång. Det kom iofs inte som en chock för vi har ju ändå jobbat på en hel del:)
Det bästa är att Jill tycker hpn är rolig att rida så har jag tur så blir det inte sista gångerna den här veckan :) Hoppas! Hon ska nämligen rida henne idag igen och i morgon skall hon försöka få mig att göra så hon går sådär bra oxå! Det blir nog inte lika lätt :) Hihi!
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0