Trött på vintern

I går kväll blev det en tur till ridhuset som vanligt med Angelica och Nenne. Vi var 5 st i "vår" halva. Det blir lätt lite rörigt då... men blir bortskämd när man rider själv :)
Jag kan i alla fall glädjande meddela att det går framåt varje dag jag rider nu. Russin börjar verkligen "fatta galoppen" Haha... :) Hon är helt enkelt världens bästa häst!
Tyvärr så var ju planen för gårdagen att jag skulle hoppa lite men det sket sig ju när vi var så många. Jag måste komma igång med bommar och serier så att det sitter som ett rinnande vatten! :) Längtar verkligen till att snön försvinner så att man kan använda utebanan! Då kan jag ju hoppa varje dag om jag vill! :)

Provar att lägga in en filmsnutt!
Det gick visst inte!
Hejhej

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill bara meddela att jag är frisk nu!!!

Å sen tänkte jag säga att du kan ju lägga upp en länk till filmen!

Kram

2011-01-22 @ 10:17:09
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0