Vilodag

Idag prioriterade jag mina barn och var ute i snön och lekte ett tag innan jag åkte till stallet så det blev till att vila för Russin. Så får det bli ibland när man inte har all tid man kunde önska :)
Dessutom hade jag ju tänkt åka till ridhuset idag men det var stängt på snöras... suck... kul att jag har köpt ridhuskort:( Ifall det ska vara stängt mycket får jag nog be om pengar tillbaka och åka nån annanstans i stället. Måste ju komma igång nu när hon äntligen är frisk! Vill så gärna starta lite småtävlingar till våren :) Hoppas!!!




Annars får hon väl bli Antons ridskoleponny för det är hon bra på ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Men jag undrar när Anton ska få en egen ponny????

2011-01-10 @ 08:56:32
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0