Sjukhage - check!

I går kväll byggde jag en sjukhage till lilltjejen så att hon kan få gå ut idag. Det var inge roligt alls... marken var hård, spettet och klubban var jättetunga, jag har glasfiberstickor i hela händerna trots vantar och ...... Jag hoppas hon är nöjd nu i allafall när hon slipper stå inne i boxen. :)
Tog av bandaget och gick en liten promenad och lät henne beta en stund medans jag pratade med Sara som skulle kvällsfodra. Det var jätteskönt med lite svalka! :)
Idag ska Nellie gå lite med henne.
I morgon är det min tur. Sen på kvällen ska jag åka med Angelica till Veda på tävling! 1.25M!!! Coolt! Det kommer gå så bra för Nenne är sååååååååå fiiiiin och guuuullig! :)





Bästisarna! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Såå hiiimla guuliig så man döör!! =p

Jag tror förövrigt att Russinfia är helnöjd med sin nya hage!

2011-07-01 @ 11:24:52
URL: http://mrneenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0