Man kan inte alltid vara bäst!

I tisdags red jag lektion för Sara, eller rättare sagt Sara red först och Russin såg jättefin ut :)

Sedan satt jag upp och ”åkte runt” en stund! Hon var mjuk och fin och lyssnade på skänklarna! Toppen!

I onsdags åkte vi till Lovisedal på hopptävling. Hon hoppa kanon på framhoppningen men när vi kom in på banan så blev hon lite tittig och besvärlig så vi vägrade ut oss. Samma sak i andra klassen. Jag jobbade som en gnu med benen men fick henne ändå inte att hoppa vissa av hindren på första försöket. Andra gången hoppade hon dem dock snällt men man har ju inte hur många försök på sig som helst. Hon tog i för kung och fosterland på ett par hinder så jag var tvungen att ta mantag =/ Hon kan om hon vill!

Nellie var med och hjälpte mig! Vad vore man utan sitt team! :)




Snyggaste språnget


Så här kan det se ut om man inte kan bestämma sig om man ska hoppa eller inte


Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Typiskt Russin! Hon ska alltid styla.... "Kolla på mig hur högt jag kan hoppa" =).

2011-06-19 @ 11:52:16
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0