Återblick!

Lovade ju att skriva lite om de senaste dagarnas ridpass, sen glömde jag bort… Man har liksom fullt upp ändå med två ”sjuka” barn som klättrar på väggarna mellan hostattackerna… Hoppas de kan få gå till dagis snart! :)

Cornelia och Angelica var så snälla och tog hand om Russin medans jag var hemma och halvblind. Tack ska ni ha!

 I söndags vågade jag mig ut på vägen och åkte självklart då till stallet. Red ut en sväng med ovan nämnda på Pelle o Hallon. Jag såg inte jättemycket i all den vita snön men vi tog täten och galoppade på:) Solbrillor på!

I måndags vart det ridhuset på kvällen med Jill och Sara. Hon kändes riktigt fin och har blivit mkt starkare i galoppen. Uteridning gör susen! :)

I går blev det skogen igen, lilla rundan med Jill o Pelle. Vi såg en vildsvinspäls bredvid stigen mitt i skogen… Märkligt! Blev en ganska lugn runda pga underlaget. Var ju tvungen att spara lite energi till idag för idag är den stora dagen!!! Vi ska hoppa för Arnold i kväll!! Ska bli så skoj och lite läskigt!! Men jag vet redan nu vad han kommer säga! Inga problem, kom igen bara! Hihi!

Apropå nåt helt annat så har min jobbarkompis Malin en kompis vars kusin (tror det var så) vann ”Lotterihästen Fay” nere i Göteborg i helgen!! Sjukt coolt!! De köpte massa lotter för de ville vinna trailern som var andra pris men oj så förvånade de blev när de vanna hästen i stället!! :) Grattis!

 

Hörs mer sen!

Kramizzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0