Genrepet

I fredas var det dags för sista trimningen inför tävlingen. Lyckades tajma in och rida emellan alla regnskurar så solen sken för fullt på oss på ridbanan. Jag såg att det var regn och kolsvart en bit bort men vad gör det :)
Hade ju inte ridit sedan jag red för Sara så nu skulle jag tänka på alla tips jag fått. Tror det blev lite mkt på en gång. Jag ville verkligen att hon skulle vara fin så det blev mest pannkaka av det hela. Hon var rätt så seg men ända stark och hade helt plötsligt glömt huir man galopperar i HÖGER galopp! Jag har ju tränat så mkt vänster nu så den sitter fint men nu slog hon i stället om så fort jag försökte rida rakt fram i höger galopp. På volt var hon dock fin. Red lite för länge så vi blev båda lite för trötta.
Men, men... ett genrep ska ju inte gå bra sägs det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0