Hoppträningsonsdag

I dag är det då dags för hoppträning igen! Det är ju så tråkigt att det ska behöva gå 4 veckor mellan gångerna bara… Hoppas på att få med mig en fotograf till träningen så kanske jag kan lägga ut lite fina hoppbilder sen :)

Var en sväng till stallet i går eftermiddag med barnen. Vi hade varit på Granngården och köpt lite mat till Russin och Nenne och Anton slog på stort och köpte en blågul borste till Russin :) Den var jättefin! Det tyckte Sam också (Saras 8 månader gamla rottweiler) så han tog den från Anton. Jag fick gå och hämta den igen, sen la vi den i säkert förvar i min ficka :)

Nu har jag varit hos naprapaten här på jobbet så jag hoppas att jag kan bli lite mjukare i axlarna nu och inte spänna mig hela tiden. Det blir kanon till hoppningen i kväll! :)

Ha en bra pollendag =/


Kommentarer
Postat av: Malin

Men är du säker på att du kan träna? Du som har sååååååå ont i tummen! Buhuhuhuhuuuuuu :)

2011-04-27 @ 12:09:05
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0