Solen lyser med sin frånvaro :(

I fredags var det som sagt inplanerad vilodag så Cornelia var snäll och mockade och så.
I går så var tanken att jag skulle ta några varv på ridbanan på morgonen men det fanns tyvärr inte tid för det då M skulle börja jobba extra tidigt. Så det blev en till vilodag.
Det märktes idag kan jag lova att hon softat itvå dagar :) Det var en riktigt pigg Russinfia på uteridbanan! Jag red fram henne och red valda delar av programmet (B:1) i något överilad fart. Hon var fin men vi har en hel del att jobba på den här veckan innan tävlingen på lördag :) Måste lära mig programmet ordentligt oxå. Men det kommer bli så bra för jag kommer kunna trimma alla mina dagar och sen ska min nya medryttare rida ut henne på sina dagar så ingen rast och ingen ro för lilla hästen :) Förutom på onsdag för då blir det vilodag! Det blev helt plötsligt bara två dar för mig att trimma... Eh... :) Det kommer gå kanon!
Ska bli så skönt att kanske hinna göra nånting annat oxå än att bara vara i stallet! :)

Ifall man bara bortser från att bilderna är rätt så suddiga så är hon ju i allafall fin :)







Kram och hej!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska bli såååå spännande i helgen!!!

Måste bara fråga var du köpt din kamera??? Jag bara måste ha en sån!!! ;)

2011-04-04 @ 12:29:33
Postat av: Malin

Grattis till medryttaren förrästen =)

2011-04-04 @ 12:31:29
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Vibbe

Det är dags för en ny jacka Åsa...



Jag brukar tänka att om jag inte rider bäst så ska jag ialla fall vara snygg att se på. Nu tycker jag att din häst är för snygg för din jacka och eftersom hon inte kan prata så du förstår så hjälper jag henne lite...



kram kram

2011-04-04 @ 23:07:41
Postat av: Veronica

Vem har fått äran att bli medryttare?:)

2011-04-05 @ 07:55:07
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0