RIP finaste Russinfia

På gårdagens återbesök konstaterade vi att hon har blivit ännu mer halt än vad hon var för fem veckor sedan. Varken kortisonbehandlingen eller specialskoningen har gjort någon nytta alls.
Så efter 2 år av oro och ovisshet så har hon nu fått galoppera vidare på de evigt gröna ängarna tillsammans med Morre, Tino, Babsan och Sky! Där har de det bra allihopa! De har alla en speciell plats i mitt hjärta och jag kommer alltid att minnas och sakna dem!



Tack alla ni som stöttat mig i detta!
Ni vet med er vilka jag menar! :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: MariaFredriksson

Jag lider med dej! Bamse KRAM. Maria

2011-08-31 @ 13:01:45
Postat av: Veronica

Usch va jobbigt Åsa! Skänker både dig och russin många kramar!

2011-08-31 @ 19:56:22
URL: http://sindarvelukas.blogg.se/
Postat av: Jenny

så ledsamt:( Russinfia, Hitta på Lokkur där borta nånstans nångång. kram

2011-08-31 @ 21:13:37
URL: http://jwerninger.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi saknar dig här i stallet... Hoppas du mår bra trots omständigheterna... Stor kram!!

2011-09-03 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0