Nytt publikrekord!

Min lilla blogg hade hela 18 läsare i går!! Det var länge sedan! :) Härligt!! ;)
På hästfronten händer det verkligen inte mycket just nu. Nellie åker dit på förmiddagen och tar en lite promenad med sjuklingen och jag åker ner en sväng på kvällen och gör detsamma. Det blir ganska korta besök men många fler i stället. Inge vidare med en halt häst...
I helgen var jag md Angelica och Nenne på tävling i Vallentuna. De var så duktiga! Jätteroligt var det! De kom 8:a i 120'n på söndagen av ca 80 starter! Kanonresultat!

Tre veckor kvar till återbesöket idag...




Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annelie Keyser

Hej!!

Hoppas verkligen att återbesöket går bra, jag håller alla tummar och tår jag bara kan för er!!! Kram Annelie

2011-07-06 @ 11:57:44
URL: http://anneliekeyser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0