Back in business!

Nu är jag tillbaka igen och tillräckligt seende för att skriva på datorn :)Operationen har gått jättebra och jag har inte alls haft det så besvärligt som vissa andra jag hört talas om :) Skönt! Jag ser fortfarande lite suddigt men det blir bättre för varje dag som går! Tur i oturen så gick mina barn och blev sjuka i fredags så jag har liksom vabbat sedan dess men i morgon är det Mickes tur att vara hemma och jag ska jobba! Sen på kvällen så ska jag åka och träna för Arnold !! :) Läskigt!! Det har jag inte gjort sedan Tinotiden! Ska bli skoj! Blir verkligen en heldag med barnen för Micke!
Idag är Angelica på återbesök på Ultuna med Nenne! Vi håller alla tummar vi kan här hemma :)

Kram
Ps. Skriver lite inlägg om senaste dagarnas ridning lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter bra! Du e välkommen tillbaka :-)

2011-03-01 @ 15:02:30
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0