Uppdaterad tävlingsplanering

Det är så roligt när man ser tillbaka på tex sin tävlingsplanering för att se hur utfallet blev.
Så här skrev jag i början på mars:

V 10 13 mars lok dressyr Farsta LC:2                  Gick ju helt okej, fick ca 57,5%
V 14 9 april lok dressyr Stäket LB:1 (är trea på reservlistan så jag hoppas jag kommer med!)  Kom med och red på en sjukt tittig häst runt på ca 53,45%
V 16 24 april lok dressyr Vällingby (C:1), B:2  Blev inte av eftersom jag inte hade nån barnvakt
V 18 8 maj lok hopp UPK 90cm, (1m)              Hoppade över eftersom jag inte kände mig redo
V 20 21 maj lok hopp Täby                            Här är nu min planerade hoppdebut :) 90cm clear round
V 22 4juni lok hopp Frösåkers Ryttare 85cm CL och 90A
       6 juni lok dressyr Rimbo LB:2
V 24 19 juni lok hopp UPK
V 26 2 juli lok hopp VRK

Det med fet text är min uppdatering nu! :)

I måndags fick Russin vila eftersom hon kändes lite trött. Jag gav mig i stället ut på årets första joggingtur! Riktigt skönt faktiskt. 
I går red Nellie och jag och barnen var på kalas hos "moster Jill" som fyllde år! Idag är det dags för hoppträning!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0