Back in business!

Ville inte riktigt gå upp när klockan ringde vid 6 utan snoozade kanske en halvtimme... :) Men sen upp och snabbt iväg. Jag var i allafall på jobbet strax efter halvåtta. Helt okej! Väl där så var allt precis som vanligt =/

Hämtade barnen på dagis på vägen hem. De verkade ha skött sig bra trots den långa semestern :) Skönt!
Dumpade dem hemma hos M och gav mig ut på en 5 km PW. Jätteskönt! Det kom lite regn men det var bara svalkande. Sen drog M på fotboll och jag tog över marktjänsten :) Nu leker de små på övervåningen men jag hör på ljudet att det snart är dax att hämta ner dem och sätta på pyjamasar och borsta tänderna. Vällingen står redan klar på diskbänken, bara att värma :) 
Sedan hoppas jag på lite "vuxentid" så jag kan ta en dusch och softa framför CSI. Sen blir det sängen för mig också!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0