Ny träningsform!

Jag avslutade gårdagen med ett pass på Friskis O Svettis i Rimbo. Det var ett bas-pass, tänkte att det är bäst att börja lite lugnt och det var väl för tur... :) Det var riktigt bra drag. Jag hade glömt lite hur kul jag tycker att det är att träna så där i grupp. Man dras verkligen med och kämpar på ett helt annat sätt än om man tränar själv :) Tyvärr så blev det lite för mycket för mina benhinnor så jag fick jätteont igen. Nästa gång får jag helt enkelt göra som en dam som var med, hon gick när vi andra sprang och höll sig liksom på marken när vi andra "flög" omkring..... Inte alls lika roligt men nödvändigt för att överleva! :)
Jag tror att jag ska prova att gå på ett spinningpass nån dag. Jag har alltid dissat spinning men jag får väl prova en gång åtminstone :) Det är ju inte så jobbigt för benhinnorna i allafall!



Idag började jag dagen med att försova mig.. eller rättare sagt snooza lite för länge... =/
Nu börjar jag känna hur träningsvärken kryper sig på mig... :)

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Jenny

BRA!!!! duktiga du :)

2011-08-15 @ 18:44:46
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0