Sista dagen innan allvaret börjar igen...

Började semesterns sista dag med en Power Walk med lite Veronica Maggio i öronen. 5 km blev det :) Sedan gjorde jag en smoothie med lite vaniljyoghurt, en banan och lite frusna bär. Helt okej men jag föredrar frusna hallon i drinken... men nu har vi två påsar med Euroshoppers Berrymix i frysen som jag måste äta upp innan jag köper nya... :( De var billiga i allafall! Man måste ju prova!
Sedan hade vi familjefotbad ute på altanen. Tanken var att M skulle få lite välbehövlig fotvård men det hamnade fyra små fötter till i baljan :) Vilket resulterade i två rätt så genomblöta barn.
De stora fötterna blev i allafall lite mjukare och gladare än innan hoppas jag! ;)
Nu ska vi vinka av M som ska åka till jobbet!
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra där!!!! :) ja nu sätter vi igång eller ;). Lycka till nu imorgon :)

2011-08-07 @ 15:01:50
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0