Fest igen

Precis hemkomna från föreningens fest! Riktigt trevligt måste jag säga!





Först så grillade vi sen var det dags för tipspromenad och sedan kaffe. Jag hade ju såklart föredragit Rosé eller cider framför rödvin och öl... men det är väl en smaksak... och så har det kanske lite med åldern att göra. De gamla rävarna är väl inte så moderna :)
De två som förgyllde festen mest var nog våra barn faktiskt :) Dem kan man anlita som underhållare om man ska ha fest! Inte så hög timkostnad!
Anton spelade på grannens gitarr och Vilma dansade! Störda men söta :) Vi var faktiskt bland de sista att gå hem fastän vi hade barnen med oss :) Men nu sover de gott kan jag lova och snart jag me!





Här är det vår granne Marcelo Parra som spelar och sjunger!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

duktiga jänta tjohoo, ja nästa britney troo :) Rött vin pytsan, ja tacka vet jag Rosé

2011-07-31 @ 22:57:42
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0