Inte en svamp så långt ögat kan nå!

Anton och jag gick ut i skogen nu på kvällskvisten med korgen och tänkte plocka massor med kantareller... men tji fick vi... såg inte ens en giftsvamp.... Trist!
Däremot så såg vi ett dinosaurieskelett!!! Det ni! Långa rader med tänder och jättestora benknotor!! :)



Vi trampade i älgbajs, höll på att glida ner i ett leringt dike och jag ramlade in i en torr en och fick jättestickiga barr innanför brallorna. Det är spännande i våran skog. På vägen hem såg vi tre överkörda paddor också... =/

Tidigare på dagen så var jag och Vilma och vattnade blommorna i "lägenheten". Hos mamma och pappa alltså. Anton hjälpte Micke att hämta hem lite grejjer från gårdagens festplats och köra hem dem till farbror Keith!
Nu sover barnen och det är bara skit på TV! Dags att gå och lägga sig och läsa lite tror jag!
Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Vibbe

Vad tyckte Anton?

2011-07-31 @ 23:12:11
Postat av: Åsa

Han tyckte det var kul att gå i skogen, svamparna var kanske inte hans första prio! Han var jätteduktig för vi var ute i över en timme och det var inte helt lättframkomligt överallt! :)

2011-07-31 @ 23:18:56
Postat av: Malin

Åååå vad orättvist!

Jag har aldrig hittat ett dinosaurieskelett!!! :(

2011-08-01 @ 15:09:06
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0