Semester på Hasselön!

Idag åkte barnen och jag till Hasselön utanför Stjärnhov där mamma och pappa har landställe. Vi var tvungna att börja med att tanka bilen på Shell i täby


 


När vi kom fram så åt vi lite lunch och sen gick Vilmis och sov en stund medans vi andra fikade






och åt glass såklart :)

Sen gav jag mig iväg på en cykeltur, det blev ca 9km... inte så långt men det får duga! Såg några söta tjurar och lite får





När jag kom tillbaka så var det dags för dagens bad :) Vilma skulle följa med så jag satte på henne puffarna men när vi kom ner på bryggan så skulle hon titta i stället :) Helt plötsligt så kom Anton på att han skulle simma med flytvästen i stället så så blev det!



Oj va nöjd han var... :) Jag fick simma runt med honom överallt :)

Sen var det middag och barnen åt som om de aldrig sett mat förrut!
Efter middan så åkte pappa och jag ut och la nät












Vilma och Anton var inte helt nöjda med att de inte fick följa me men mormor mutade dem med godis så då gick det bra. Vad gör man inte för godis :)
I morgon ska Anton följa med och vittja näten, hoppas vi får nåt för han se verkligen fram emot det :)
Sov gott!





Kommentarer
Postat av: Malin

Guuuud så mysigt! =)

2011-07-15 @ 09:58:30
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0