Skansen

I går så hände det inte så mycket heller.... :) Vi åkte till Ica på eftermiddagen och inhandlade allt till söndagens picknik och sedan råkade vi äta middag på pizzerian :) Mums!






Idag var det dags att gå upp tidigt för att åka till Täby och möta upp mormor och morfar för vidare färd med Roslagsbanan in till stan.


Förväntansfull kille med sin mormor på tåget


Jag har då aldrig sett en ren med såna här horn!


Nog för att "våra" älgar är tama här hemma men den här... :)


Väldigt trötta tvillingkalvar hade hon oxå!



Två väldigt glada barn!

Sen gick vi och åt vår pastasallad och fikade lite. Åkte karusell på väg mot akvariet. Det var inte lätt att välja men det blev flygplanskarusellen. Jag fick också åka med! Det var jätteskoj! :)
Akvariet är alltid kul men det kunde ju räcka med 10 sorters ormar och fiskar och spindlar när man är liten (stor med för den delen). På vägen ut klappade båda barnen ormen och jag klappade spindeln också... hua...

På bussen hem somnade Vilma ganska snabbt i mitt knä. Fick lov att bära henne av bussen och sätta ner henne i vagnen. Lilla tröttFia! :)




Här väntar vi på tåget hem igen!
Avslutade denna toppendag med köttfärssås och spaghetti hos mormor och morfar! Gott!
På väg hem så somnade Anton i bilen redan innan vi kommit ut på motorvägen och sen var han sååååå trött när vi kom hem så jag fick bära runt på honom! Vilma var pigg som en mört hela vägen hem men stupade sen i säng!
God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härlig dag :) roligt att åka bil hihi de små liven. Hugo saknar sin Kompis och kusin, berättat att ni ses på torsdag då blev han glad igen.. kram (nu har jag skrivit ;)

2011-07-24 @ 23:16:32
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0