Soft dag i trädgården

I morse tog vi alla lite sovmorgon :) Så skönt! Sen lekte barnen på tomten och vi kunde ligga i varsinn solstol och läsa lite medans vi turades om med att serva dem med en det ena och en det andra. Sen var det dags för lunch och vila. Vilma somnade först och sen jag! Anton låg och snackade en stund med pappa men sen däcka han oxå :) Skönt! Lagom när alla somnat så kom Bolla in och jamade och meddelade att hon var hemma nu... suck... Efter vi vaknat igen så låg jag och Vilma och myste en stund i soffan:

En riktig liten gosfia är vad hon är :)

Efter det sedvanliga eftermiddagsfikat så hjälptes vi åt att tvätta bilarna. De blev så fina så! Sen tog jag en cykeltur runt Långsjön. Här kommer jag in i Rimbo:

Det tog knappt trekvart, jag trodde det skulle ta mycket längre tid! Bra jobbat Åsa!!
Jag var rätt så skakis i bena när jag kom hem igen... :)

Till middag blev det grillad korv med hemmagjord potatissallad med potatis från landet. Gott!

Jag har hunnit läsa en hel del i min bok Midvinterblod av Mons Kallentoft:


Det är riktig semester det! Ligga i solstolen med en pocket i handen!
I morrn blir det nog en tur till Norrtälje!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

Den har jag läst! =) Den va bra vet jag, fast jag knappt kommer ihåg vad den handla om =)

Du verkar ha det fruktansvärt stressigt just nu? ;)

Själv försov jag mig och missade måndagsmötet. Tur att vi har en snäll chef!

2011-07-11 @ 09:16:48
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Jenny

härligt härligt :) lugnt det skall man ta när man har semster.

2011-07-12 @ 15:27:15
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0