Stackars anläggare...

När vi ändå var ute och åkte i går så passade vi på att hitta en "ny" lekpark där barnen kunde rastas en stund :) Den var inte så rolig men det var två killar där som höll på att gräva varsitt hål där de nog skulle sätta ner några nya lekgrejjer. Gissa om de blev utsatt för Anton och hans tusen frågor. Micke och jag kunde njuta en stund av att slippa svara! Stackarna... :)







Hej! Vad heter ni? Vad gör ni? Gräver ni ett hål? Varför då? Vad ska ni göra där? Vad gör han nu? *hihi*

Idag blev det sovmorgon igen... så skönt! Sen åkte Micke och Anton till farbror Keith för att laga gräsklipparen. Vilma och jag åkte till Rimbo. Gick in på skoaffären och köpte specialsulor för att se om mina stackars ben kan må lite bättre. Sen gick vi till Apoteket och köpte fästingmedel till Bolla. Gissa om vi blev överraskade när M och A kom in på appo! :) Keith hade redan fixat klipparn så de kom och letade efter oss i stället :)
Hem och fixade våfflor till lunch och softade lite sen tog jag cykeln till stallet för dagens promenad med Russinfia och tog in alla hästarna. Lyckades ganska bra utan att bli dyngsur i det inte så vackra vädret :) Cykla hem igen och åt gott grillat.
Efter det var det på med pyjamas på de små och upp i soffan och kolla på Allsång! Skoj tycker barnen men jag hörde ingenting för de lekte mest... Lite myror i brallan! Sen snällt upp i säng så vi kunde titta på Morden i Midsommer! Soft! Nu dax och sova för i morrn åker jag och barnen till mormor och morfar på Hasselön i Flen! Ska bli skoj!
Natti :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

natti natt... var finns denna roliga lekställning??

ha så bra i Flen =) ses snart

Kram

2011-07-13 @ 21:18:50
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0