Springstop!

Idag åkte vi hela familjen till Intersport i Norrtälje för att jag skulle kolla på ett par ordentliga joggingskor som passar. Jag fick jättebra hjälp och killarna i affären filmade när jag sprang på löpbandet och analyserade och jag fick prova att par olika skor och jämföra. Jag köpte ett par Adidasskor som var rätt så dyra och tänkte att nu jäklars skall det bli springa av. Gav mig iväg på en kort springrunda och när jag kom hem igen så dunkade det verkligen i benhinnorna... Blir inge mer springa för mig på ett bra tag framöver tills de är helt "friska". Ska det vara så här med allt som är kul? När ridningen börjar funka och man kan börja tävla vilket är det jag tycker är det bästa, då blir hästen halt. Sen när jag väl kommer igång med löpningen och tycker att det är kul så får jag sån benhinneinflamation så jag knappt kan gå... ? Ska det va så...? Nu får jag hålla mig till att promenera och cykla... inte alls lika kul men det får väl funka... Suck! Behöver nog äta lite mer choklad nu :)
Natti!

Kommentarer
Postat av: Malin

Springa är inte kul...

2011-07-12 @ 12:07:04
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0