Rimbo Marknad

Ibland så händer det inte något utöver det vanliga och då vet jag inte riktigt vad jag ska skriva... I tisdags red jag ut på Morris i stormen. Han som är lite spänd och tittig i vanliga fall blev inte direkt bättre... Red runt på travbanan tills jag blev "avslängd" av en sur tant med en travare... Nästa gång jag ser henne ska jga galoppera förbi henne så hon ramlar ur vagnen. Var bara tvungen att hha lite "torrt på fötterna" först :) Nu har jag pratat med han som bor på gården och vet vad som gäller! Haha!
Igår hände det då ingenting..... Vi åkte hem från dagis, matade kaninen, åt middag, kollade lite på TV och gick och la oss tidigt. En helt vanlig dag när M jobbar.
I dag är det Rimbo marknad! Hoppas det slutar regna bara. Jill och jag tänkte försöka valla runt mina två små sötnosar i varsin vagn och hoppas att vi inte tappar bort nån =/
Ska försöka ta lite roliga kort tänkte jag. Återkommer med resultatet senare :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja vi tog en snabb sväng på sisådär 20 minuter, ösregn!!

2011-10-06 @ 19:05:00
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0