Idag har vi sorg...

När vi kom hem från dagis idag så låg det ett dött rådjur på vår gräsmatta. Det var det första jag såg när jag svängde in på tomten... Vi var ju tvungna att gå och titta om den var död för annars hade jag ju behövt ordna detta på nåt sätt. Stackars liten :(

    

Klicka inte på bilderna om du är känslig...

Jag tror kanske att den blivit påkörd av en bil och sedan att nåt djur varit där och smakat en bit men jag vet inte.
Barnen har i allafall varit jätteledsna hela kvällen och jag har försökt förklara att det är sånt som tyvärr händer...
Vi konstaterade att vi ska akta oss för att bli påkörda och hålla oss inne i stället. :)

Hörs i morrn!

Kram


Kommentarer
Postat av: jenny

Eller är vargen på Ekudden :S stackars Anton och Wilmut hoppas de inte drömnde mardrömmar. Ha en bra dag

2011-09-23 @ 07:56:48
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0