Mera regn och rusk

Nu blåser det halv storm och jag har precis lagt barnen och viker tvätt och försöker komma på vad jag ska packa inför leverantörskonferensen vi ska ha på jobbet i två dagar. Det är inte så att vi ska resa bort eller så men jag ska sova hemma hos Malin i morrn så jag måste tänka två dar framåt.... :) Vi ska sitta på typ föreläsningar hela dagarna och i morgon kväll ska vi gå ut och äta på Golden Hits! Det ska bli kul. Jag har aldrig varit där.
Men att sitta i olika mer eller mindre tråkiga lokaler med mer eller mindre tråkiga gubbar... och lyssna på mer eller mindre intressanta föredrag om TS 16494.... Vad mer kan man säga=/

Annars har det inte hänt så mycket de här två dagarna. Barnen har varit jättetrötta och halvjobbiga när vi kommit hem... Så allt har mest gått ut på att få dem nöjda och i säng! :)
Idag ska jag i allafall gå och lägga mig tidigt så jag orkar... Hoppas det är lite roligare väder i morrnbitti så jag kan ta en liten promenad innan jag åker till jobbet!

Sov gott på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad duktig du är som uppdaterar, ha så roligt bland bromsrör och allt vad det är ;) Kramen

2011-09-13 @ 20:55:34
URL: http://jwerninger.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad snackar du om? Skittråkiga gubbar??? Nuförstår jag inte alls vad du menar ;)

Läckerbitar är dom ju hela bunten...

Men det var iaf skoj på GoldenHits!!!

2011-09-16 @ 10:45:08
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0