Önskelista

På lördag fyller jag år! Här kommer lite grejjer jag önskar mig:

 
Ett par Reebok Easytone med luftkuddar under... sjukt mjuka och sköna att stå/gå i! :)
Rätt så snygga och tjejiga oxå. Gillas!


En dunväst typ den här... gärna brun dock med skärp i midjan och lurv på luvan men jag hittar ingen. Nån som vet?





Några fina orkideér skulle stå fint i fönstren så här när hösten kommer. Då är det extra fint med nåt som blommar och de kan ju blomma riktigt länge oxå! :)
Coolt med glaskrukor så man ser alla rötter och sånt :)

Nu ska jag nog ta och dammsuga lite och sen lägga mig i soffan och kolla lite på TV! Så får man göra när man är hemma från jobbet och sjuk :)
Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Malin

Skitsnygg väst!

Skulle vilja ha nått liknande.

Hatar när alla västar slutar ovanför naveln!!!! Eller berodde det på min kroppsform?? hmmmmmm....

2011-09-12 @ 09:14:29
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0