Sjukdagar

Det där jag skrev igår... dammsuga lite och sen lägga mig i soffan och kolla lite på TV... Ja det var ju troligt :) Skulle bara putsa ett fönster och skura golvet och göra rent filtren i värmepumpen torka rent en smutsig vägg och lite lister..... Hann sitta ner en halvtimme innan det var dags att åka till dagis och hämta barnen. Vi åkte till ICA och handlade lite på vägen hem. Det blev snabbmiddag, köttbullar och mackisar. Jag åt sallad med ägg och skagenröra, skulle ha varit avokado oxå men de hade legat och ruttnat... bläääää...
Sen blev det "bonde söker fru" och en långfilm med Sandra Bullock, Nätet. Helt okej men jag har sett den förrut. Rätt så sent i säng.

Idag har jag oxå varit hemma. Gick upp med Vilma vid halvsju för då hade hon tydligen sovit färdigt =/ Inte jag... Jag åt en skål med tjockyoghurt med kokosflingor på, skulle ha varit hackad mandel på men någon hade visst ätit upp mandlarna när han kom hem från jobbet igår kväll... :)
Till lunch åt jag två stekta ägg, knaperstekt bacon och en tomat. Hur gott som helst :)
Till middag blev det en sjukt god fiskgryta med räkor och saffran!


Googlade fram receptet :)

http://www.matklubben.se/recept/lysande_gul_fiskgryta_med_vitloeksmajonnaes_29958.html

Värt att prova!
Nu sitter jag och målar naglarna och tittar på CSI Miami. Ska gå och sova snart!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0