Snabb resumé

Det går lite segt på bloggfronten just nu kan jag känna... :)

Tisdag: Ultuna med Russin, som fick vandra vidare... Tack Jill för att du var med mig! Sen blev det en promenad med Jill och Lucaz och salladslunch innan Jill åkte till jobbet. Sen åkte jag hem och sov i drygt två timmar innan jag åkte och hämtade barnen.

Onsdag: Hände nog inget särskilt tror jag :)

Torsdag: Åkte och red ut på Morris efter jobbet. Det var mysigt! Solen sken nästan hela vägen och det droppade lite från himlen.

Fredag: Kräftskiva med jobbet som inleddes med ett föredrag om ...inspiration... Sjukt skön kille som höll i det och en och en halv timme har nog aldrig gått så fort :) Helt suveränt! Sen blev det kräftor, räkor, brieost och party all night long! Superkul hade vi! Åkte hem till Malin i Rosersberg och sov över.

Lördag: Lite bakis då... =/
Åkte till Edsbro med barnen och gick på kalas hos Hugo! Perfekta barnvakten för en helseg mamma :) Jag satt mest i en fåtölj ute på altan och hade det bra! Tack Jenny!
På vägen hem somnade barnen såklart i bilen, jag bar in Anton och la honom på soffan där han sov vidare tills jag väckte honom med "hårdhandskarna". Sjukt trött kille :) Jobbigt att gå på kalas!
Vilma kollade på TV och höll koll på mig medans jag klippte vår åker till gräsmatta. Nu menar jag inte att den är gigantisk utan att gräset var lika långt som färdigvuxet hö :) Nu ligger det berg av gräsklipp överallt... inte fint alls.
Sen åt vi middag och hade lördagsmys.

Söndag: Fick lite sovmorgon och sen åkte Micke till sin mamma som fyllde 85 år! Barnen och jag tog en "promenad" Anton på cykel och Vilma i vagnen och jag gick. Kollade på korna med långa hornen och massa päls sen gick vi in i skogen en stund för att se om vi kunde hitta några kantareller men icke sa nicke...
På eftermiddan kom Moa och Emil förbicyklandes och tog med sig Anton på en snabbsväng. Så söta så!
Sen vart det bada, "istiden" och sängen.
Vi tryckte i oss ett kilo räkor sen när Micke kom hem från fotbollen :) Jättegott!

Nu är det måndag igen och jag är på jobbet:)

Vi hörs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0