Snygg=bra! ;)

Nu har jag hittat min favvofriskistränare! Hon hade ett riktigt bra pass igår! Det var mkt nya grejjer och lite svårt att hänga med för en ovan men om ett par ggr när man börjar komma ihåg ordningen så kommer det bli kanon. Väldigt mkt styrka var det, bra men jobbigt, vilket ju är bra :)
Måste nog köpa nån sjysst träningströja. Linnet jag hade på mig igår var hemskt. Jag såg ut som Barbamamma fast gul =/


Söt va!?!

Jag vet att jag brukar säga att det är så bra med Friskis för man behöver inte va så bra eller snygg eller ha de dyraste träningskläderna men... Jag vill i allafall ha en lite snygg tröja på mig när jag tränar. Framförallt ska den vara praktisk!


 
Jag tror jag skulle kunna jobba liiiite hårdare med nån av de här på mig :)

I em ska jag sitta på en utbildning i tre timmar om det nya Officepaketet som installerats på min dator i natt! Hoppas jag inte somnar :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0