Ny vecka samma skitväder!

Nu har det redan hunnit bli måndag och jag sitter på jobbet igen. Det är riktigt skitväder ute, regn och halv storm... det känns ju ovanligt. I kväll har vi styrelsemöte i ridklubben hemma hos Cicci. Alltid trevligt med lite skvaller och gofika! :)
Förhoppningsvis får vi träffa Malins nya bäbis oxå! Åh va gulligt! ;)

Förra veckan hade vi ju konferensen och det var helt okej. Golden Hit var en Hit med bra mat och trevlig underhållning av snygga killar... :) Sällskapet hade ju dock kunnat va ett annat...=/ Men vi hade riktigt kul och dansade när showen var slut! Det är typ alltid kul att dansa :) Får inte glömma.... gratis är gott! ;) Tack Öhlins!

I fredags drog jag ner en sväng till Upplands Väsby Centrum efter jobbet på lite spontanshopping! Det blev några nya nagellack

   
Det blev några höstfärger och ett överlack.

Gick ett varv på H&M och köpte en hel drös med fingervantar och strumpor till barnen och en tröja och lite hårspännen och annat bra och ha till mig själv :)



Två par sportstrumpor ifrån Stadium

Så söta och rosa!

Sen kom mamma och pappa och åt middag med mig och barnen. Mysigt!
I lördags åkte vi till Vibbe och Petter och barnen och hade en kanonmysig dag/kväll som vanligt!
I går var jag med Jill och Lillan i Österfärnebo på dressyrtävling. Vi fick erfara vilka märkliga saker en GPS kan hitta på. Tex visa olika omvägar istället för att visa raka vägen... Märkliga maskiner det där... ;)
Det blev en trevlig dag även om resultatet kanske inte blev vad vi hoppats på.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0