Möte

Möten är ju oftast ganska tråkiga, särskilt när det handlar om arbete... Däremot våra styrelsemöten i Täby Ridklubb, de kan verkligen förgylla tillvaron! Det bjuds alltid på gofika, en hel del mer eller mindre intressant skvaller om alla vi känner och inte känner. I går avhandlades en av bönderna i "Bonde söker fru". Han är en inom hoppbranchen rätt så välkänd "tävlingsryttare".... Här kan ni läsa lite i hans blogg :)
Inte så positiv men han måste i allafall enligt honom själv vara en av världens bästa på det han gör! :)
Som bonus på mötet så fick jag träffa lille Alex. Ca 3 veckor gammal, såååå söt och ganska trött :)
Tre timmar tog mötet men det var det värt! Alltid lika kul att träffa mina "gamla" täbyvänner :)
Sen blev det bara hem och hoppa i säng!

Innan mötet svängde jag förbi Näsbypark och blev serverad en mkt god kyklingwok som jag dessutom fick med mig i matlåda till idag! Kanon! Tack pappa!

Ikväll blir det ett Friskispass (hoppas jag) och sen åka med Angelica och hämta ett lass finhö på Kristineholm! Endast det bästa är gott nog åt Nennemannen!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0