Hemmafint!

Idag åkte jag ner till Väsby centrum på lunchen och handlade lite så det blev lite längre lunch än vanligt. Det är ju två herrar i familjen som fyller år om en dryg vecka så jag kände att det var dags att börja reka lite! Rekandet gick fint och nu är jag snart klar med handlandet!!:)
Lyckades inhandla ett par småsaker till mig själv också när jag ändå var i farten *hihi*. Sen blev det en räksallad på kontoret medans jag jobbade!

I kväll fortsätter operation "få lite bättre ordning hemma"!
Vi har ju fått vår nya kyl och frys i veckan och det resulterade i lite oordning. Eftersom vi nu köpt en hel kyl och en hel frys i stället för en trasig!! =/ Nejdå men förrut hade vi en som var delad. Det var inte helt kul med en familj på fyra personer... väääldigt trångt faktiskt! Vi har iofs en extra frys i källaren (läs krypgrunden). Fast ibland är det bra att kunna köpa hem mer än två paket mjölk i taget! 

    

De ser typ ut så här!

Nu ska vi fika!

Kram o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0