Snabb resumé av helgen

Det var den helgen det!
Vi har gjort massor med kul och ändå tagit det lugnt. I fredags så hade vi hemmamys hela familjen. I lördags så var det städdag i området. Det innebar att M körde järnet med röjarn och rensade bort massa sly och annat medans jag och barnen klättrade på berget med grannarna och sedan gick in till dem och lekte/fikade. :)


Väldigt nöjd Vilma högst uppe på berget

Sedan gick jag och Vilmis hem och åt lunch och Vilmis som middag medan Anton var kvar hos grannen och gick med dem till den gemensamma lunchen hos en annan granne. Dit även Micke gick :)
På eftermiddagen åkte jag och barnen till Alsike :)


Staketet är nästan klart nu!


Vi hann med en sväng till lekparken oxå. Anton snurrar småbarnen :)

Barnen lekte för fullt och sen fick vi god middag. Rätt så sent kom vi hem men då sov barnen redan så det var bara att bära upp dem i sina sängar :) Lite senare somnade vi "vuxna" i soffan.
I går lekte barnen med Emil och Moa igen ett tag på förmiddagen och sedan åkte jag och kidzen till ridhuset och tittade på Jill och Pelle när de träna dressyr. De var jätteduktiga så det var kul. Barnen uppförde sig oxå exemplariskt och varken sprang eller skrek på läktaren =/ Det belönades med festis! Sedan blev det en snabb shoppingtur till Norrtälje :)
Det blev lite senare middag än det var tänkt så de vanliga söndagsbadet hanns inte med så vi får ta det idag i stället :)
Nu dags att jobba!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0