Nya sängar- check!

Igår var jag ledig från jobbet och målet med dagen var att köpa nya sängar på IKEA!
Lämnade ungarna på dagis och drog iväg mot Uppsala med släpkärran på. När vi kom fram så hade klockan inte hunit bli 10 ännu så vi började med ett varv på Biltema och sedan ett par olika sportaffärer för att leta efter en ny "Rysspipa"..... Ni vet en sån man har när man dömer fotboll! =/ Ett par tröjor till mig råkade visst slinka med :)
Sen in på IKEA där vi provlåg en hel massa olika kombinationer av resårmadradder och bäddmadrasser. Efter att vi fått proffshjälp av personalen så bestämde vi oss för nånting helt annat och dyrare än det vi hade tänkt oss. Märkligt! :) Jag som ville ha en hård fick en mjuk och M tvärtom.
Det blev lite nya sängkläder, en förvaringsmöbel till barnens rum, lite ljus och ett par nya kuddar till soffan. Bra shoppat! Vi kände oss nöjda på vägen hem.

Ut med gammalt och in med nytt! Nån som vill köpa en dubbelsäng? Jensen, 160x220.... Någon...?
Jag har i allafall sovit bra i min nya säng inatt!

Nu ska vi äta lunch!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: jenny

Härligt!!!! Ja vi skulle behöva en... men... bra att du sovit skönt :0

2011-09-30 @ 14:14:48
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0