Fina Russinfia

Hoppning är verkligen livet! Det var så roligt igår och Russin har blivit så duktig! Det var bara relaterade avstånd och väldigt mkt svänga. Hon kämpar verkligen och vill komma över till varje pris. Blev som vanligt lite väl på i början så jag inte riktigt får tillbaks henne och hon kommer alldeles för nära och får hoppa rakt upp. Efter ett par ggr lugnade hon ner sig och jag kunde sitta och jobba henne lite mer mellan hindren. Då blir det kanon! Vi var tyvärr ganska många och det tog en väldig tid för vissa… så det blev mkt stå still och vänta eller skritta runt. Det blir så svårt att komma igång igen när man nästan somnat emellan…
Arnold tyckte absolut att jag kunde ut och hoppa lite 90-klasser. Inga problem! Sa han, precis som han alltid säger!
Nellie var med och fotade också, vi får se om det blev några bra bilder!
Som vanligt så är hästarna så himla snälla och ha med sig! Finaste Russin och Nenne!

Jag lägger in ett litet smakprov i miniformat på träningskompanjonerna!



Ha en bra dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0