Påskhelg

Åh vilken påskhelg det har varit! Helt underbar! Jag älskar verkligen våren!
Bjussar på en liten snabb update:

I fredags var jag ner och tittade på Cornelia när hon red dressyrtävling. Hallon såg fin ut. Sen åkte jag och lunchade hästar och red ett markarbetespass. Hade ett litet hinder och red massa varv på volten. Det funkade fint. Hade det vanliga bettet och hon lyssnade okej. Hoppade några riktigt fina språng :) 

Lördag blev en heldag med familjen! Först ute i en kohage på Kristineholm med en massa nära och kära och mindre nära! Solade, grillade korv och barnen lekte som vildar! Vilma tog en powernap i vagnen! Skönt att kunna sova mitt i allt livet! :)
Sen åkte vi hem och grillade hos oss med fam Werninger/Eriksson! Det var jättemysigt och gott! Barnen är så söta och leker så bra ihop! Anton och hans älskade kusin Hugo! :) Jag älskar Hugo säger han!

På söndagen blev det till att åka med Jill på dressyrtävling i Botkyrka. Det var kul! Pelle var fin och Jill var nöjd även om domaren inte tyckte som vi =/
Skön dag i allafall! Tänk vad vädret kan göra allting mkt trevligare :)

Igår släppte jag ut hästarna och sen tog vi oss en riktig skogstur. Red förbi prästgårn och ner på banvallen, bort till Rimbo Jord och sen galoppbacken och hem igen. Det blev mkt galopp och Russin verkade mkt nöjd!

Idag rider Nellie och i morgon är det hoppträning! Hoppas verkligen att det inte inträffar något så vi missar den här gången också….

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de är verkligen goa tillsammans de älskade ungarna :) "Anton är min bästa kompis säger Hugo" Det var toppen mysigt och GOTT. Även om folk i klanen var i olika tillstång ;)

2011-04-27 @ 07:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0