Pigg och stark liten häst!

Hoppningen igår vart inte lika rolig som jag tänkt mig... Hon blir tokpigg och glad över att det står hinder på ridbanan och bara springer...
Vi hoppade en liten studs vilket hon gjorde okej men det går fortare för varje hinder vi kommer över. Men hon är snabb i benen så hon löser situationen. :)
Hade även byggt upp två små räcken med 14 m i mellan, vilken ska vara tre normala galoppsprång så får jag inte hejd på henne. Hon bara drar och jag drar tillbaka och så kommer hon för nära och river. Ifall jag hoppar bara ett hinder och låter henne gå som hon vill så tar hon sig oftast över för då hoppar hon av mkt tidigare och större. Då tar det däremot typ ett halvt varv innan jag får stopp på henne... Tur att hon i allafall är så snäll och sööööööt! :)
Idag blir det en tur i skogen för lilla Russinfia. Då blir hon nog glad för hon fick sig ett riktigt ordentligt pass igår ;)
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0