Vilken vårhelg

Det har verkligen varit en härlig helg! Massor av sol och både barnen och jag är röda om kinderna :)
I lördags så red jag lektion för Sara på förmiddagen. Vi började igen med att hon red en stund och sen tog jag över. Så härligt att sitta upp och bara glida vidare. Hon kändes jättefin och jag märkte verkligen att hon blev ännu bättre när jag gjorde som Sara sa.
När jag kom hem så var jag ute med barnen och krattade lite löv, gungade och åkte massor med rutschkana!

Igår fick sig Russin en långtur i skogen med Nellie! Härligt i vårsolen!
Jag var på dressyrtävling på Fornboda och tittade på Jill när hon tävlade! De var jätteduktiga både hon och Pelle! Barnen skötte sig helt okej! Sen åkte vi hem till mormor och morfar och åt middag! Det var riktigt trötta barn i bilen på vägen hem :)

Nu är det måndag igen och ikväll ska jag prova att rida på mitt nya Pelhembett som jag köpte i fredags! Hoppas det funkar :)

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack! Nej, redigerar den i windows movie maker :)

2011-04-19 @ 21:59:38
URL: http://charlottestenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0