Värsta sommarvärmen

Det är 28 grader ute i skuggan, 28 grader inne..... Väldigt varmt! Barnen sover och jag har precis tvättat bilen :) Väntar på att Jill ska komma och hänga lite!
I onsdags gick hoppträningen jättebra! Russinfia hoppade fint och jag red bra! En bra kombination :) Hon bockade tom efter ett hinder! Pigg och glad sötnos!
Efter träningen fick vi tårta, det gjorde det hela ännu bättre :)
I tordags red jag ut med Angelica och Nenne. Russin var snäll och fin. Försökte bocka ett par gånger när Nenne drog iväg i full fart men jag drog bara upp huvet på henne och smackade lite så skärpte hon sig! Min snälla lilla häst!
Fredag och lördag är det Nellie som rider och imorgon rider jag nog rätt tidigt på morgonen eftersom det är så himla varmt :)





Stilstudie från tävlingen förra helgen! Jag ligger verkligen ner över hindret men jag är uppe igen i landningen :)

Ha en bra och solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0