Galoppträning

Idag är hon värd ett kvällsinlägg min fina lilla häst! Oftast orkar jag ju inte skirva när jag kommer hem på kvällen men idag kan jag inte låta bli :)
Åkte ner till ridhuset med Angelica och Nenne. Hästarna skötte sig som vanligt utmärkt. Jag hann inte ens stänga bommen bakom Nenne innan Russin redan var inne hon också. Så skönt med snälla hästar!! Vet att jag skrivit det hundra gånger förut men det är verkligen guld värt! :)
Började med att skritta fram, tog sedan tyglarna och började göra galoppfattningar. Flyttade lite på rumpan hit och dit men struntade i allt annat. Bara satt ner och fattade galopp. A sa åt mig att sitta kvar i fattningarn. Oj vad hon tyckte det var roligt lilla hästen :) Hon gjorde klockrena fattningar i båda varven från både skritt och trav. Sedan kunde hon dessutom galoppera i luftig fin galopp i båda varven utan att byta med bak! För att inte tala om hur fint hon travade sen :) Gissa om jag älskar min häst :)
I morrn får hon en välförtjänt vilodag och sen är det bara påt igen på lördag! Nu jäklars :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktigt Russin! Ser framemot 100% på nästa tävling då! ;)

2011-03-18 @ 09:47:14
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fina Russinfia! Hon kommer lätt vinna nästa tävling =D

2011-03-18 @ 10:00:23
URL: http://mrneenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0