Tävlingsplanering

Sitter och spanar in lite propositioner... :)

V 10 13 mars lok dressyr Farsta LC:2
V 14 9 april lok dressyr Stäket LB:1 (är trea på reservlistan så jag hoppas jag kommer med!)
V 16 24 april lok dressyr Vällingby (C:1), B:2
V 18 8 maj lok hopp UPK 90cm, (1m)
V 20 21 maj lok hopp Täby
V 24 19 juni lok hopp UPK
V 26 2 juli lok hopp VRK

Det är så kul att planera sin säsong men sen har man ju ingen aning om vad som händer längs vägen :) Mitt stora mål är i allafall att starta hoppningen den 8 maj!! Det är exakt 8 veckor dit och vi har än så länge bara hoppat bana på 50 cm!!! Nu gäller det att ligga i!  *ler*
Svårt med dressyren eftersom det inte finns några proppar lite längre fram och det på lokal tävling kan variera mellan LC och LA... Hoppningen är lättare att "gissa"
Hoppas verkligen att vi kan komma ut på några små hoppningar. Jag ska ju vara lagledare för div 3 laget i höst så då vore det ju som smutt och kunna va med i sitt egna lilla lag! :)

Idag gör vi ett nytt försök att rida igenom dressyrprogrammet! Vet inte om jag ska ta min eller Jills sadel...
Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0