Träningsvärk i magen...

Tanken var att rida program igår med Jill som domare. Fick dock lägga ner mina planer eftersom det var dressyrlektion i ena änden av ridhuset, hoppning i den andra och sen vi andra typ 5 st i mitten... I stället så fick sig Russin ett rejält pass på volten. Det var massa instruktioner som skulle in i mitt lilla huvud och sedan verkställas... Fick i allafall till det ganska bra. Tror att jag till slut hajjade vad det var jag försökte få igenom :s Jag tycker att hon känns fin i traven och mkt mkt bättre i galoppen nu än förrut så jag är nöjd. Hon blir lite stark och hängig i högertygeln och det är lite svårt att få stöd i vänster men jag tror inte att det syns lika mkt som det känns! Hoppas man kan lura dressyrdomaren på söndag ;)
Tack för hjälpen Jill!
Nu måste jag bara rida igenom programmet några gånger så att det funkar. Det får bli på fredag så har jag en extra dag på mig ifall det skiter sig :p
Idag och imorgon ska min mage vila! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0