Bättre sent än aldrig!

Nu har jag varit riktigt dålig igen :) På att skriva vad som händer alltså!
Gör en kort resume:

Torsdag: Cornelia red runt lite på ridbanan och var så nöjd så med Russin som varit kanonfin!

Fredag: Vi var i Norrtälje hos ortopeden med Vilmis. Det gick bra! Sen åkte jag in till stockholm och gjorde en första koll av mina ögon efter operationen. De såg jättebra ut och jag ser perfekt på vänster och bara lite sämre på höger. Det var väldigt bra på bara 4 veckor sa hon. Tillbaka igen om 8 veckor! :)

(Nu hade jag åter igen skrivit en låång uppdatering om alla andra dagar oxå men sen försvann allt utom det ovan... suck... Nu orkar jag bara skriva i korthet :( )

Longerade Russin på ridbanan en liten stund. Hon sprang fint:)

Lördag: Red ut med Jill och Cornelia förbi prästgårn och till galoppbacken. Pelle tappade en sko så Jill fick vända...

Söndag: Kom en tjej och provred för att ev (förhoppningsvis) bli medryttare. Vi red ut en sväng, jag red Hallon.
Russin såg fin ut och verkade nöjd. Vi håller tummarna för att hon vill! :)

Måndag: Hoppade några små hinder på ridbanan. Hon var sjukt pigg och glad! Kul! :) Hoppa fint!

Nu hinner jag inte mer! Måste gå och fika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0