Kladdkaka

Styrelsemöte i går kväll med utlovad kladdkaka i bästa ridklubben














Vi har alltid lika mysigt och trevligt på våra möten så att man drar sig för att åka hem sen! :)
Idag snöar det men jag hoppas att det slutar snart för Angelica och jag tänkte hoppa ikväll och det känns ju så där kul om det snöar!
På lördag åker jag med Angelica till Västerås på Nationell hopptävling! Bästa hästskötaren som man är! Det lär bli en riktigt tidig morgon=/ Men det ska bli superskoj!! :)

På återseende


Kommentarer
Postat av: Angelica

Bästa häst - och Angelica skötaren!! =D

2011-05-03 @ 22:05:41
Postat av: Malin

Kanske måste jag bli medlem i Täby ridklubb om det bjuds på kladdkaka var å varannan dag!..... fast jag gillar ju inte ens kladdkaka....

2011-05-04 @ 09:51:33
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0