Födelsedagsfika

På eftermiddagen åkte vi hem till Hans och Jill och fikade. Hans fyllde år häromdagen men då var de borta på semester. Han fick jättefina muffins av oss! De som vi bakade i går kväll :)
Alla tyckte att de var jättegoda och lagom geggiga :) Utom Anton för han tyckte inte om dem =/ Knaskillen!

Det har ju regnat mest hela dan men när vi åkte hem därifrån så bokstavligen vräkte det ner. Hans fick eskortera oss ut till bilen med ett paraply. När vi kom hem fick jag springa in och hämta mitt gigantiska paraply i hallen och bära in en unge i taget :) Helt sjukt!
Vi åt korv med bröd till middag, jag åt mina stekta medans vissa mindre människor skulle ha dem kalla.. suck... De håller korven i ena handen och brödet i den andra och så doppar de i senap och ketchup... Åh vad gott! ;)

Jag fick dem isäng relativt i tid för att orka gå upp och gå till dagis i morgon. Nybadade och frächa!
Sen har jag packat ihop stövlar, regnkläder och reservkläder och lagt i varsin påse som Micke får komma ihåg och ta med och lägga på deras hyllor! Nu äter jag lite godis och ska försöka sova om en stund så jag orkar ta mig upp ur sängen vid 6-rycket i morgon..... Vi får väl se hur det går!

Glömde förresten att skriva häromdagen att den här damen var och hälsade på oss igen men i år med tvillingkalvar! Den här bilden är tagen för ganska exakt ett år sedan!



Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Gisela mamma till Ebba

Vilken häärlig blogg! :)

2011-08-20 @ 08:12:49
URL: http://giiselas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0