Helgen i bilder


De ser ju knappt någe busiga ut alls...


Här är Vilmas gigantiska solrosor som hon sått på dagis! Rätt så feta! :)


Anton studerar växterna nogrannt


Så här ser det ut hemma hos oss ifall det är nån som inte varit här ännu:)


En lite småfet gurka i vårt trädgårdsland...


Körsbärstomater och vanliga tomater...


Vindruvor...


Plommontomater...


Trädgårdsmästaren... :)

Efter lite rundvandring i trädgården och en gräsklippning( med mig på trakotorn den här gången) så åkte vi hem till Vibbe och Petter och barnen i deras nya hus i Alsike, Knivsta

Här är Vilma och hennes en månad äldre polare Oscar som äter korv och pommes


På andra sidan bordet sitter Anton och Emma, Emma är drygt ett halvår äldre än Anton

Huset var jättefint, lite mkt grejjer överallt bara men så kan det lätt bli när flyttlasset från skåne kom i onsdags... Det kommer bli kanon när det blir klart :) Så skönt att ha dem lite närmre så vi kan ses när vi vill! :)


I går var jag i stallet på förmiddagen och hälsade på lilla lerfia... :) Lerslingor i manen verkar vara det senaste!


På eftermiddagen kom mormor och morfar och hälsade på. Lite kvalitetstid i soffan har Vilmis och moffa:)
Mysigt!
På kvällen åkte jag till Friskis och körde ett medelpass jympa... Det var tokroligt! Jag hade tänkt banga men ändrade mig i sista sekund... tur var väl det för jag kände mig så nöjd när jag kom hem! Nu kommer träningsvärken smygande igen, skööönt!

Idag har jag jobbat, hämtat barnen, fixat middag, lagt barnen och nu sitter jag här. Har hunnit med lite tvätt och disk oxå...

I morgon åker jag till hästkliniken med Russin. Inte så roligt...

Vi hörs!
Kramen


Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder! Bra odlat!!!

2011-08-30 @ 11:26:43
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: jenny

Duktiga trädgårsodlare :)

2011-08-30 @ 14:09:55
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0