Helgen

Här kommer en liten sammanfattning av vad som hänt de senaste dagarna :)

Lördag: Vibbe, Emma och Oscar kom på förmiddagen. Vi fikade lite och sen var det redan lunchdax. Korv och makaroner till barnen och ägg och bacon till oss vuxna. När Vilmis gick upp och vilade så klädde vi andra på oss och gick ut trots regnet som bara föll konstant.... Antons nya regnkläder vara toppen bra! Kan jag verkligen rekomendera till andra småbarnsföräldrar. Köpta på H&M.
De åktes rutchkana i full fart och cyklades fram och tillbaka nere på vägen. Vibbe och jag stod med våra kaffekoppar och blev blöta i våra softshelljackor. Varför har man inte galonkläder själv? :)
Emma satt inne hos kaninen i säkert 20 min och väntade på att han skulle komma och hoppa upp i knät på henne! Vilket tålamod :)
Vi hade en jättemysig dag! Det bästa är att det kommer flera! :)


Emma lånar Antons springcykel!


Här är Anton i sina nya regnkläder!

Söndag: Upp tidigt och åkte med Angelica och Nenne till Köping på hopptävling. Det var väldigt dimmigt på morgonen men fram mot lunch så blev det klart och fint! Det blev en toppendag. Trevligt sällskap och bra resultat med en 6:e placering i 125 cm tidshoppning! Mycket bra jobbat!



Sen åkte jag hem och lagade middag till barnen och Hans som var inlånad som barnvakt några timmar på eftermiddan. Jättegod Broccoligratäng!

Måndag: I går åkte jag till Lotterängs Gård och tog hand om Morris. Jill kom förbi och hjälpte mig lite med dressyren. Gick mkt bättre än sist och han var riktigt fin när han jobbade på! Några gånger till så ska jag nog ha allt på plats :) Han är väldigt stark när han inte vill och detta har resulterat i massa träningsvärk och en blåsa på ena fingret :(

Nu är det tisdag och jag jobbar för fullt! =/

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0