Hissa och dissa

Dagens hiss blir Nagellim! Ett måste i varje kvinnas handväska! ;)



Dagen diss blir den här:

 

En penna som man skall måla under nageltipparna för att de ska bli vitare! Funkar inte! Jo kanske om man tittar på undersidan av nageln men... Nej den gick fetbort!

En annan hiss är att vårt badrumstak är på plats igen! Här är det nästan färdigt


Det blev jättefint! En superduper fläkt är nu installerad i taket oxå ;)

Anton och jag har varit en sväng in till Rimbo medans Vilma sov middag. Vi var på den bruna affären (Granngården) och köpte kaninmat, slängde lite sopor, pantade burkar, köpte latexfog, åt glass och såklart klappade lite på Russinfia och konstaterade att den nya grimman vi köpt var för liten! :)
Sen tog jag en liten kort löprunda. Jag sprang där det var plant och uppför och så gick jag i nedförsbackarna... låter kanske lite märkligt men det blir hårdast nedslag i marken när det går nerför så då tar mina benhinnor mer stryk. Det verkade funka för jag kände knappt av dem alls :) Nice! Jag har vilat helt och hållet från löpningen i tre veckor så nu hoppas jag att om jag sätter igång jättejätteförsiktigt så kanske jag håller! :) Har masserat in  massor med Blue Lotion på benen sen jag kom hem! (För er som kanske inte vet så är det ett hästliniment!) Ska nog ta lite till innan jag går och lägger mig! Det funkar grymt bra! :)
Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Malin

Den där pennan e verkligen skitdålig, har provat den förut nån gång....

Ang sommarfesten så ska den vara den här veckan och man får bara gå om man inte har 5v semester och det kommer vara den grymmaste festen ever!!!! Såklart när Öhlins anordnar nått rullande ögon =)

Förrästen så tycker jag badrumstak är överreklamerat!

Tävlingen är i Vallentuna.

2011-08-02 @ 08:20:26
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0