Liten knasfia

När vi skulle hem från dagis idag så skulle som vanligt båda barnen klättra in i bilen själva. Medans jag spände fast Anton i baksätet så hamnade Vilma......



Det var inte lika lätt att ta sig ut igen...själv... :) Men skam den som ger sig!

Till middag idag blev det blodpudding med bacon och lingonsylt. Det var jättegott! Jag åt bara tonfisksallad till lunch så jag var superhungrig!
Nu sitter jag med dagens andra kopp kaffe framför mig. Jag brukar dricka åtminstone 4 koppar på jobbet men idag har jag då bara druckit en kopp. Jag har en misstanke om att det är jobbkaffet som gör att min mage blir som en spärrballong varje eftermiddag så brallorna knappt går igen. Sånt där "automatkaffe" brukar ju kunna smaka som rena råttgiftet men vårat är ändå helt okej... smakmässigt. Idag känns magen mycket mycket bättre. I morgon ska jag hoppa över den där sist koppen oxå så får jag se om jag kommer må som en liten prinsessa! :)
Har starka funderingar på att ta med mig kaffetermos hemifrån :) Tyvärr så gick ju vår kaffebryggare här hemma sönder igår så det blir bara pulverkaffe här.....


En sån här fin har vi och den kostar 1000kr att köpa ny..... Som om man inte hade nåt roligare att lägga pengarna på =/


En sån här skulle man ju ha! Man maler egna bönor i den! Coolt men ännu lite dyrare!

Nu ska jag kolla på Ernst och se om man får några piffiga idéer!
Natti natti!







Kommentarer
Postat av: Jenny

men köpte inte ni en ny bryggare för nåt år sen, minns jag det där chili färgen?? Bryggt för mkt kaffe tro :)

2011-08-11 @ 21:03:14
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0